maandag 12 januari 2009

THE ONE, THE ONLY [A]

Hee! omg! kunnen jullie het geloven? nou ik niet hoor.

ik heb namelijk een BLOG!

ik doe mee met de helft van de wereldbevolking..éindelijk

heb je geen blog? tsss

hoe durf je.. ^^


even voorstellen:

helloo peeps!

ik ben eline.. súper hollands en verlangend om naar het buitenland te gaan.

ik ben 15. niet erg handig (uitgaanuitgaan!)

hou van super veel. het meest -of course- van m'n suikerspinprinses(sen).

en heb een hekel aan lege kledingkasten. hou nam. van kleding (: nothing makes me more happy. oh jawel! mn boy. <3

Dat bovenste rare mens ben ik .. die onderste geakerd is de suikerspinKONINGIN!
later more.. now duty calls..


much loves..

1 opmerking:

  1. Hee <3.
    Ik hou ook van dú =).
    Je moet er weer wat bij schrijven :P.
    xox.

    BeantwoordenVerwijderen