zondag 25 januari 2009

THE ONE, THE OTHER ONE

Hee!

Jullie denken vast welke geak is dit nou...


Ik ben Lisaa, ook wel bekend als Lies (aa).

En waarom
ik ook op deze blog dingen ga schrijven?

Omdat m'n BFF, Eline, gewoon niet zonder mij kan ('aa).
Oftewel, ze houdt 'm nooit bij.
En dus moet ik me maar weer opofferen.
Nee hoor, doet 't met veeeeeeeeel plezier ('aa).
En dan kan ik eindelijk andere mensen vervelen als ik me verveel ('aa).

Nu komen de meest nutteloze weetjes die je eigenlijk niet wilt weten (maar ik weet dat je 't toch leest xD).

- Naam : Lisaa, achternaam niet belangrijk voor jou ('aa)
- Leeftijd : 14 ( tjaa..)
- Woonplaats : hoef je niet te weten ('aa). Maar woon zeg maar 5 km van 't centrum af -.-' Maar daarover later meer =).
- Sport : Voetbal =D

- Vrije tijd : Shoppen =D. Filmavondjes met Elinee <3. Foto's maken. Koekjes bakdagen. Filmpjes maken =)
- School : 3Gymnasium (NEEEEEEERD xD)
.

Ghehe, intressant hea xD.

Ohh, mijn huis verhaal =).

Ik woon dus 5 km van de stad af, een hel voor vriendinnen/vrienden, want die zijn 't niet gewend xD. Maaar, ons huis staat te koop. En mn ouders hebben een huis gezien. En ze gaan 't waarschijnlijk kopen, dus dan woon ik dichter bij de stad =D.

Ik moet nu eten geloof ik.

Dus spreek jullie later !

xox Lies <3





Geen opmerkingen:

Een reactie posten